Meer bezoekers en klanten dankzij content marketing

Content Marketing Uitbesteden

Samen creëren we een merk waar je klanten van houden

Content marketing is tegenwoordig door alle advertentie mogelijkheden niet meer de meest populaire marketingmethode, maar zeker nog steeds een zeer effectieve manier van...

Content marketing, 

de basis voor je online business

Content marketing is een begrip dat je als ondernemer minder vaak tegenkomt dan andere online marketing vormen. Adverteren en social media zijn momenteel immers de meest populaire marketingmiddelen, maar betekent dit dan dat content marketing minder effectief is? Zeker niet!

Content marketing is de basis voor zoekmachineoptimalisatie, ook wel SEO (search engine optimization) genoemd. Door de juiste content beschikbaar te stellen vinden jouw potentiële klanten jou, in plaats van dat jij ze vindt door middel van een advertentie.

Content marketing is dus ook wel beter te omschrijven als waarde creatie. Door waarde te creëren voor jouw potentiële klanten en de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar te stellen, zullen je potentiële klanten jou vinden op het moment dat zij daar behoefte aan hebben.

Vergelijk het bijvoorbeeld met een winkel verkoper, wat vind je fijner: een verkoper die in de winkelstraat al ongevraagd op je afstapt en met allerlei adviezen om je de winkel in te lokken (advertentie) of een verkoper die je begroet bij binnenkomst en aanwezig is op het moment dat jij dat nodig acht (content marketing).

Een bijkomend voordeel is dat content marketing, bij de juiste uitvoering, voor je blijft werken. Zo kan een goed geoptimaliseerd blog jaren bezoekers voor je blijven generen, terwijl een advertentie stopt met het aanleveren van bezoekers op het moment dat je de geldkraan dichtdraait.

Kennismakingsgesprekje inplannen


Wat verstaan we onder content marketing?

Het schrijven van blogs is niet iets om maar even bezig te blijven. Het is een van de essentiële onderdelen om vertrouwen te winnen bij je potentiële klanten en te scoren in de zoekmachines

Blogs

Blogs zijn een uitstekende manier om je bezoekers te laten zien hoeveel kennis je hebt. Daarnaast heeft het ook een positief effect voor je posities in de zoekmachines (SEO).
Het maken van salespages is niet de meest sexy vorm van online marketing, maar ze leveren nog steeds enorme conversies op. Het is dus verstandig om dit niet zomaar buiten beschouwing te laten

Copywriting

Door je teksten kritisch te bekijken en te voorzien van conversie verhogende technieken kun je meer geld uit hetzelfde aantal bezoekers halen.
e-mailmarketing is de manier om  je potentiële klanten om te zetten naar daadwerkelijk betalende klanten.

E-mail marketing

E-mailmarketing is misschien wel het mooiste middel om de relatie met je klant op te bouwen en er tegelijkertijd veel meer rendement uit te halen.
Social media content laten maken

Social Media

Door je bedrijfsprofiel op social media regelmatig te voorzien van waardevolle content, kun je de interactie met je volgers opzoeken en een waardevolle klantrelatie opbouwen.

Voordelen van
content marketing:

  • Content marketing is duurzaam, je profiteert langer van de investering
  • Verhoogt je posities in zoekmachines zoals Google
  • Creëert vertrouwen en relaties met je doelgroep
  • Zorgt voor extra GRATIS websitebezoekers
  • Meer kwalitatieve leads

Content marketing

is de oplossing als je:

  1. Geen stress meer wil ervaren door het zelf dokteren
  2. Veel websitebezoekers hebt, maar er weinig tot niks uithaalt
  3. Geen (content) marketeer in dienst wil nemen
  4. Advertenties draait, maar deze geen resultaat opleveren
  5. Geen idee hebt waarover je moet schrijven

Content marketing aan mij uitbesteden? 
Dit zijn de stappen die we doorlopen:

Content marketing uitbesteden bij Rubinkoot.nl? Dat begint met een lekker (digitaal) bakje koffie en een gezellig gesprek!

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Met een (digitaal) kopje koffie gaan we het gesprek aan, kijken we of we elkaar een beetje aardig vinden en welke uitdagingen je momenteel ondervindt.


Heb jij al de juiste contentstrategie? Ga in gesprek met mij en kom erachter...

Strategiebepaling & voorstel

Nadat we in kaart hebben gebracht welke problemen je momenteel ondervindt en wat je wil bereiken met content marketing, gaan we een winstgevende strategie voor je uitstippelen en doe ik je een voorstel over hoe we dit het beste kunnen bereiken.

Bij het uitbesteden van content marketing, is het erg belangrijk dat jouw tone of voice goed wordt overgenomen.

Uitvoering & optimalisatie

Nadat we de strategie hebben uitgestippeld en het voorstel is geaccepteerd, gaan we aan de slag met de uitvoering. Nadat de uitvoering is voltooid zal er, afhankelijk van jouw wensen, een checkmoment gepland staan.

Cijfers liegen niet, daarom hechten ik veel waarde aan het rapporteren en evalueren van de uitgevoerde werkzaamheden....

Rapportage & evaluatie

Na iedere maand zal ik een rapportage opstellen en deze samen met je doornemen. Op deze manier evalueren we de resultaten, bekijken we wat er goed ging en wat de volgende keer nog beter kan. Uiteindelijk willen we samen maar een ding en dat is nog meer groei realiseren.
Personal training marketing specialist Rubin Koot

Hebben wij een match?

Om er zeker van te zijn dat wij een goede match zijn, starten wij elke samenwerking met een kennismakingsgesprek. In dit gesprek gaan we dieper in op wie je bent, wat je doet, waarom je het doet en tegen welke problemen je momenteel aanloopt.


Zo krijg ik een goed beeld wat momenteel de obstakels zijn en hoe wij er samen voor kunnen zorgen dat we de obstakels weg kunnen nemen en je business flink kunnen gaan laten groeien. In dit gesprek zullen wij gewoon lekker eerlijk tegen elkaar zijn. 


Ik ga alleen samenwerkingen aan waarin we beiden overtuigd zijn dat we elkaar kunnen helpen. Eerlijkheid duurt het langst en ik ga voor een langdurige samenwerking

arrow_drop_up arrow_drop_down